regie in communicatie houden

Enorme kans voor experts die online werken #23

Wie heeft de regie in communicatie, zowel het moment als de communicatiemiddelen? Dus wie bepaalt hoe jij met je klanten en je team communiceert? Je klant of je team, of jij?

In de serie interviews ‘Achter de schermen bij’ ontdekte ik een belangrijk verschil tussen business coaches en (creatieve) experts die online werken.

Met name wie de regie heeft over de vormen van communicatie verschilt.

En zoals ik het zie, is het een enorme kans voor met name de experts die een dienst leveren, zoals webdesigners, grafisch ontwerpers, tekstschrijvers en in mindere mate VA’s.

Doe er je voordeel mee 🙂
Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen en feedback. Deel ze via een DM op Instagram (@mirjan_howtohotspot) of LinkedIn.

Ben jij toe aan het zetten van de eerste stap om jouw bedrijf verder te structureren, na te denken over hoe jij de communicatie wil vormgeven en inrichten? Ik denk graag met je mee en dan bespreken we ook of het 1-op-1 traject Relaxed Groeien op dit moment bij jou past.
Plan hier je call in.

Deze podcast is uit de serie: [Business Back-end Basics]

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar boven